Nu är jag trött.

2009-02-08 @ 01:56:03
Det tog ett tag innan inlägget under här kom ut, haha. Jag öppnade nämligen inlägget direkt efter mellon och tänkte skriva då, men det gick inte så bra. Jag förstod inte det där med internationella juryn grejen så Micke ringde och förklarade det för mig, haha (a) Och där blev vi fast. Vi pratade verkligen om lite allt möjligt, vad som händer framöver och sådant!! Mycket skoj ju. :D Och vi la på för ungefär en timme sedan, runt ett typ. Så ja, vi pratade lite mer än fyra timmar, haha. Riktigt trevligt, nu när man inte använder msn så ofta heller.

Jag sitter här och äter lite chips nu, glömde det under mellons gång. Också kollar jag på en film på tv8, Anna och Kungen. Den är riktigt bra, har sett den några gånger förut. Annars händer det inget mer. Jag tänkte ta mig till sängen så  fort filmen är slut, är riktigt trött nu ju. Hörs mera imorrn. Eller senare.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback