Onsdag.

2009-02-11 @ 19:36:03
Vaknade väääldigt sent, eller vaknade av att telefon ringde och några sms kom. xD haha. Men jag låg i sängen väldigt länge och gick nog inte upp förän vid två typ. Och då var jag ju trött för att jag legat för länge... Åt lite grann. Sedan slog jag mig ner vid datorn en stund. Kikade runt lite, sedan var det dags att äta nåt och bege sig iväg och träna. :D

Det blev gympa idag. Sanela som har den... Det är så sjuktkul och hon är för grym alltså. Hon är grym på att peppa och allt sådant som hör till, det är verkligen urkul att träna för henne. Men det blev jobbigt idag, haha, men jag försökte kämpa på och S hade kul. xD Det höll på en timme... Efteråt så pratade jag och S lite mera, ska nog ta och träffas någon dag här. Det ska bli trevligt!!! Träffade även på Persson också, najs. Och även Malin, en som jag går i skolan med. : ) Efter det trallade jag hemåt.

Nu pratar jag lite med Milla på msn och väntar på maten, sedan får vi se vad som händer. Jag är trött iallafall...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback