Onsdag idag.

2009-02-18 @ 20:41:58
Vaknade av klockan iallafall imorse, men kom inte upp förrän en halvtimme senare. Fixade mig och trallade iväg till skolan, kom dit vid tio ungefär. Träffade på Junia, Hannah, Emilie och Annette utanför, så stod och pratade med de lite snabbt. Sedan in och läste lite i spanskaboken, vid tjugo över ungefär så var det dags för prov. Det gick väl någorlunda bra iallafall, missade några ställen. Och vi fick välja att skriva om tre olika saker, jag valde att berätta om mig och min familj, men det blev bara skit nu när jag tänker efter. xD haha. Efter det så gick han igenom lite verb och former och gav oss hundra papper med olika verb, som vi ska hålla på med under terminen. Slutade vid halv tolv och då var det raka vägen ner till J i matsalen. Satt där och inte gjorde ett skit typ... Vid ett var det dags för filmdiskussion på religionen. Vi var hela åtta stycken, jag pratade lite grann iallafall, men funderar på att få ner vad jag tyckte på papper och skicka in. Slutade vid två och var då ner en sväng till J igen. Lite efter tre trallade vi hemåt.

Hemma strax innan fyra. Då var det bara att kasta i sig lite mat och sedan byta om och packa väskan. Iväg till badet för gympa vid fem-tiden. Det var riktigt skoj och jag orkade vara med på allt idag också, väldigt skönt! Och det hade Sanela kul åt, haha. Men hon är så härlig, älskar att gå på pass för henne ju. Man blir så peppad och kör fullt ut!!!  En timme tog slut fort fan. Otroligt kul att träffa S igen, stannade och pratade med henne massa efteråt...

Hemma igen innan sju, strax därefter var det mat. Och nu sitter jag här, har gått igenom alla bloggar, bdb och face.. Så nu hänger jag med igen typ. Nyss smaskat i mig lite glass också, haha. Och glor på Måns nummer. (a) Men detta borde jag inte alls göra nu, jag har lite plugg att göra, så jag ska typ stänga ner här. (om jag kan xD) Hörs kanske senare...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback