Onsdag.

2009-02-04 @ 15:36:12

Vaknade lite sent, duschade och åt frukost. Och tog min väska och trallade till skolan. Väl där så mötte jag på Junia, Malin och Hannah utanför, så stod och pratade med dem en stund. Vid kvart över tio var det dags för spanska, de var bara jag och en till där igen. Men det gör inte så mycket, vi lär oss mycket bättre då. Vi fick lyssna på två texter idag och sedan läste vi igenom dem. Läraren frågade massa saker ur texten, sedan fick vi göra lite övningar och tillsist så fick vi göra en hörövning. Slutade vid halv tolv. Ner i matsalen till J och L, satt där och pratade lite. Försökte även skriva lite på mitt lokal historia-arbete. Jag sket i att gå upp till A på förmiddan, men hon kom ju ner i matsalen då J sa åt henne att jag ville snacka med henne. Så A fråga lite hur det gick och sådära, bestämde att jag skulle komma upp till henne imorgonförmidda för hon skulle iväg... Satt kvar en stund och skrev lite, sen vid ett så drog J och L på lektion. Jag kunde också varit med då, de var religion och vi skulle ha filmdiskussion men jag ville inte diskutera filmen för den var inte så lätt att förstå sig på. Så kanske får försöka på Fronter, haha, annars säger väl Jenny något imorrn på lektionen. Jag blev kvar till två typ och då tog jag och J sällskap hem.

Kom hem för ett tag sedan, har bara hunnit kollat igenom allt här på datorn. Bokade av mig från afrikanska dansen ikväll också, vet inte om jag vill, får se senare. Eller lär bestämma mig snart, den börjar vid fem. Menmen, jag hade fått hem böckerna också, som jag beställt från cdon, wohoo!!! Just nu gör jag inte ett skit och jag vet inte riktigt vad jag ska göra heller.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback