Plugget går före.

2009-02-04 @ 17:05:40
Jahopp, så det blev ingen träning idag. Jag kände att plugget måste bli klart. Och jag är chockad, sen när går plugget före träningen. :O Det är ju sjukt, det trodde jag aldrig fan. Det har typ aldrig hänt... Men jag var lite osäker på hur många de kommer på afrikanska dansen också och jag känner inte för att stå där själv och inte veta nånting. Så hemma blev jag och jag hoppas jag gjorde rätt i det nu. Och att det blir något plugg här hemma.

Har iallafall skrivit över den faktan jag skrivit på mitt lokal historia-arbete på datorn, ska skriva klart det sista också. För ska ju till A och prata imorrn, så tänkte ta med det jag skrivit. Sedan ska jag försöka få ihop nån styrketräningstext och även göra lite uppgifter i info&layout-boken. (inte så viktigt dock) Och skriva lite reflektioner kring studiebesöket på Arkiv gävleborg... Yeah!!!

Det vore ju verkligen toppen ifall jag skulle hinna med och göra allt detta. Då skulle jag verkligen känna att jag gjorde rätt val i träning eller plugg... Men nu strax ska jag till ica med mor min, tänkte passa på då också att köpa aftonbladet med tillhörande Schlagerbibel. (som det så fint kallas xD)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback