Redan helg...

2009-02-27 @ 18:08:39
Gud va fort denna vecka har gått alltså...

Det var upp och hoppade tidigt imorse igen, dags för sista jobbdagen, wohoo!! Tjänat ihop typ 800 på två dagar nu, det känns gött!! Hemma till halv tolv, åt lite mat och sedan skjutsade mor mig till skolan. Där vid halv ett, ner till Junia i matsalen och där satt även A, trevligt!! Läste på lite till redovisningen. Vid ett började lektionen, det var tre grupper som hann redovisa sina pedagogiker idag; Montessori, Waldorf och Reggio Emilia. Väldigt intressant att höra ju. Våran presentation om Waldorf gick väl bra, det känns bra iallafall. Det finns ju alltid något man kan klaga på, men nu är den över iallafall. En jävla diskussion blev det efter våran redovisning iallafall. xD Vi slutade vid tre, stod utanför och pratade med Emilie, Hannah, Junia och Malin. Sedan kom även A in i snacket, pratade lite om slutexaminationen i ped. ledarskap. Sedan trallade jag, J och H hemåt. Jag var hemma vid fyra typ.

Sedan dess så har jag kollat igenom allt det vanliga på datorn. Pratade lite med syster, hon kommer hem nu idag. Betalat räkningar. Glott runt på tradera, inget bra ställe alltså, där kan man bli fast i timmar. xD haha. Nu ska jag gå ner och kolla om mus vill ut lite...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback