Sängen kallar.

2009-02-20 @ 22:57:40

Det har inte hänt å fasligt mycket sedan sist. Hämtade Micke i Gävle, trevligt. Jag fick fan köra hem. xD haha. Länge sedan jag körde nu ju, men det gick fint. Vi kollade runt lite på datorn och pratade massa. Lagom till Let´s Dance så blev det mat också, så vi satt alla och trängdes nere framför tvn. Och jag har bara två saker att säga om LD; Laila var bara bättre än Bäst och de var rätt par som åkte denna gången!!! Efter allt så har jag hunnit packa inför helgen också. Jag och Micke drar nämligen till Leksand imorrn, wohoo va kul det ska bli!!! :D

Så det är snart dags för sängen här, plocka ihop det sista och så. Datorn är med så vi hörs under dagen imorrn!!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback