Shooopping!!!

2009-02-14 @ 18:58:04
Vaknade vid halv tio-tio... Runt tolv-tiden var jag och syster över till mormor lite snabbt, sen hem och åt frukost. Tog med oss pengarna, trallade hemåt och bytte om typ och sedan vidare till resecentrum. Bussen mot Gävle gick vid halv två, inne där strax innan två. Vi sprang runt i alla möjliga affärer, och det shoppades en del för mig. Men inte det jag ville ha, hittade ju inget snyggt, ville ju ha skor och klänning/tunika. Men icke sa nicke!!! Vid halv fem tog vi bussen hemåt igen. Åkte ju för halva priset idag, eller åk 2 betala för en bara för att det är Alla hjärtans dag!!! Riktigt gött ju...

Händer inte mycket här just nu, äter lite chokladkaniner och väntar på maten, haha. Nu är det inte långt kvar till festivalen börjar, iiiih. Längtar ju, jobbigt bara att Måns är sist. xD hahaha. Nu ska jag kika runt lite här.

Pusshej!


Leggings, t-shirt och örhängen, GinaTricot.

Turkost linne och benvärmare, H&M.
Nike-linne och sport-bh, Stadium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback