Tillbaks för en stund.

2009-02-06 @ 19:23:21
Jag har nyligen ätit, nu sitter jag och kollar lite på tv, Are you smarter than a fifth grader?. HAHA.

Sedan sist så har jag pluggat och de menar jag verkligen. Ingen dator och ingen tv, yeah! Skrev över källkritiken på datorn, fixade klart den och skickade in den. Det kändes bra!! Och sedan har jag suttit med spanska-boken hur länge som helst. Har läst texter i kapitlen 3a-b-c. Plockat ur ord ur texterna och även gjort övningarna för varje kapitel. Det kändes väldigt gött, inte för att det var någon läxa utan för att jag ville göra det. Får se om det blir något mer plugg innan kvällen är slut, hihi.

Och senare är det dags för Let´s Dance, wohoo!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback