Tisdag.

2009-02-24 @ 20:46:29

Jag känner att det blir färre och färre inlägg om dagen, haha, men jag har liksom inte tid att blogga ibland. Det blir skolan ganska så ofta och sedan så har jag inget skoj att berätta om...

Kom iväg sent till skolan idag, var nog där till halv ett typ. Träffade Junia i matsalen och vi satt där till halv tre-tre. Pratade och pluggade lite historia och spanska. Pratade lite med A också, alltid trevligt. Hände inte mye mer, vi tog sällskap hemåt. Väl hemma så satte jag mig lite snabbt vid datorn. Packade sedan väskan och bytte om för träning. Vid fem var det dags för step up igen, wohoo!! Idag var det liksom lite extra jobbigt, det tyckte de flesta. Men guud så kul det är, jag älskar´t. Det var slut vid typ tjugo över sex och då var det dags att tralla hemåt igen. Mat på en gång typ och sedan fastnade jag här. Och här är jag ännu...

Men jag ska faktiskt stänga ner här typ, ta på någon film istället. Skola imorrn igen, eller inga lektioner men ska träffa ped. ledarskapsgruppen. : ) Så jag säger go´natt här.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja, vi jobbade ihop under en Carolaturné i 6 månader, bästa !

Ja det får du göra om du träffar henne innan!

kramkram

2009-02-24 @ 21:20:07
URL: http://moresubtle.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja du är ett riktigt melodifestivalfreak va? :) Härligt! Vem/vilka tycker du är bäst hittills i hela tävlingen då?

2009-02-25 @ 00:01:29
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback