Torsdag.

2009-02-19 @ 19:55:17
Som sagt, jag kom inte alls upp imorse, haha. Så missade första lektionen och stressade sedan till skolan till tio, för religion... Där skulle det diskuteras hejvilt om lite olika saker, jag sa inte ett piss, någon förvånad. xD haha. Fick en rolig övning på slutet. Seda blev det lunch nere i matsalen med J, gött. Gjorde inte så mycket mera där. Vid ett var det dags för info&layout, där jag började lite smått på min muntliga presentation, ska prata lite om Mallorca/Alcudia. Jag kan ju typ allt det jag vill ha sagt, så det känns gött. Vid tre så slutade vi, kikade ner i matsalen efter J och hon var kvar. Så vi tog sällis en bit, sedan svängde jag av till resecentrum. Bussen in till Gävle, träffade Sara vid fyra. Mycket trevligt, länge sedan ju!!! Tog en fika inne på flanör-huset. Minns ej vad cafét eller vad de var hette. xD Tack för fikan!! Satt där och pratade lite om allt möjligt. Fick karta och nyckel för helgen också, najs!! Sedan kikade vi runt lite snabbt i affärer och tog sen bussen hemåt. Fick skjuts hem av Saras pappa, tackar!!

Sen jag kom hem har det inte hänt mycket. Läst igenom alla bloggar och sådära. Hunnit ätit lite också, gött! Och jag ska kika runt lite till, sedan ska jag FÖRSÖKA plugga... Jag ska inte ge mig, jag måste få det klart idag!!!!!

Så, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback