Varför?!

2009-02-17 @ 15:54:17

K O L L A  M Ä N N I S K A N ,  H U R  S Ö Ö T  Ä R  H O N  I N T E ? ! ? ! ? !

FAAN alltså, människan var på galapremiären av Män som hatar kvinnor igår. Jag VAR i Stockholm igår, jag gick FÖRBI Grand biografen där denna premiär var, de höll på med röda mattan när jag gick förbi!!! Min första tanke då var; Ska jag stanna en kväll till eller ta en senare buss hem och träffa Sonja här först?! HAHA. Jag kände på mig att människan skulle gå på premiären, jag ångrar mig som fan nu... Varför stannade jag inte kvar, VARFÖR?!

Okej, jag saknar den där Sonja Annika Maria Aldén lite för mycket just nu. <3

Kommentarer
Postat av: Annika

asså ja gillar när man skriver ut hela hennes namn för då pryder ju mitt namn pappret oxå xD ;D ;)

2009-02-17 @ 16:29:35
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså vadå saknar? låter ju typ som ni har värsta relationen :P

2009-02-17 @ 17:39:39
Postat av: Carro

Annika: hahaha jaa xD rolig du ;)



Anonym: Ja, saknar... Jaa, vi har en fiin relation, S och jag! Hon betyder mycket.

2009-02-17 @ 19:54:41
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror iofs du bara e ett fan... som tror du känner artisten.. rätt vanligt..

2009-02-18 @ 10:54:09
Postat av: Carro

Anonym: Ja det kan stämma att jag bara är ett fan. Men vi har fått en fin kontakt S och jag!! Nå mer behöver jag inte säga...

2009-02-18 @ 20:21:58
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback