Wohoo!

2009-02-05 @ 20:34:15
Sedan sist har jag typ bara suttit här... Eller inte vid datorn. Typ direkt efter förra inlägget så gick jag ifrån datorn. Men jag satte mig och glodde på tvn istället OCH pluggade!!! Har även hunnit med att äta lite. Jag är typ klar med min källkritik iallafall, lite kvar bara, typ vad jag tycker om det jag skrivit osv. Det ska jag försöka göra klart senare eller på lektionen imorrn. Och jag har skrivit ner reflektioner kring studiebesöket också. Woho, jag känner mig duktig alltså!!! Jag kanske slipper plugget i helgen. ;D

Just nu sitter jag och kollar på Du är vad du äter med Sanna Bråding. Väldigt kul och intressant att se. : ) Sedan är det inte ett skit på tvn, får packa väskan tills imorrn då. Men nu ska jag se vidare på tvn.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback