Dancing Queen.

2009-01-23 @ 22:41:11
Nyligen sett Let´s dance utröstningen, kollade självklart på de tidigare här också. Laila är fortfarande min favorit, hon är ju verkligen helt Fantastisk på att dansa. Så häftigt att se ju... Andra som var bra idag var Morgan, Niclas och Magnus : ) haha. Och till utröstningen nu... JAAAAAAAAAAAAAAA finally :D Nu är jag riktigt glad här!!! Helt rätt person som åkte ur och superkul att Kitty är kvar, hon är cool!!! Och jag måste bara tillägga, Laila är skitsööt i luren när man ringer och röstar ju ^^.


Nu har jag hamnat här vid datorn igen. Jag vet inte om jag ska bli kvar, eller det där var dumt sagt, självklart blir jag ju kvar här vid datorn hur mycket jag än vill härifrån så kommer jag inte härifrån xD haha. Får försöka hitta på något skoj här istället.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback