Din klocka tickar.

2009-01-21 @ 22:12:04
Nu har jag sett andra avsnittet av Made in Sweden och jag gillar fortfarande inte Kim och Janet. Okej de kanske kan sjunga men jag gillar absolute inte deras personligheter. Och de bästa i hela programmet var när Jennie Widegren dök upp i rutan :D Åh, när jag såg henne, och hur hon lärde ut dansen. Jag bara mindes tillbaks på den klassen jag tog för henne. Jag längtar som en tok tills jag får dansa för Jennie igen, de var så häftigt. Och sedan är ju bara Laila så sööt ju!!! Henne gillar jag...

Innan detta så blev de mat nere och kollade samtidigt på Top model. Och nu sitter jag här och kikar runt, kollar på tv som vanligt. Just nu är de Dirty sexy money : ) haha. Sitter och kikar på lite kläder också, men har inte råd att köpa något men kul att titta ändå..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback