Jag hade rätt...

2009-01-04 @ 13:32:25
Jag blev sjuk tillslut. Det kunna jag ju ha listat ut. Gaah. Ute 8-9 timmar i kylan på nyår... Icke bra alls. Tokförkyld nu typ, snuvis, halsont och lite hostig. Blä, inte nu, Jag har inte tid att vara sjuk fan. Hoppas nu detta går över fort fast de brukar inte göra det, det brukar sitta i ett tag... Orka vara sjuk när skolan börjar.

Syster och jag släckte ner här vi fyra inatt typ. Klockan ringde vid halv elva, men jag kom nog upp strax innan tolv här. Bara ätit frukost ännu. Ligger här och lyssnar på Another winter night. Och saknar S&S... Jag har inga som alls planer för dagen, orkar nog inte göra så mycket heller. Blir väl fast här vid datorn, eller om det blir någon film. Det är Bones på tv vid åtta iallafall, det får jag inte missa!

Nej nu ska jag hosta vidare här, kanske skutta in i duschen...
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback