Mamma Mia!

2009-01-07 @ 12:09:14
Vaknade någorlunda tidigt idag. Syster åkte hemåt, mamma skjutsar hem henne till Uppsala, de åkte vid halv elva typ eller nå. Jag kom la upp vid elva, duschade och så.
Nu sitter jag här och kollar på film, Mamma Mia! igen...

Saker som måste göras...
» Plugga Hi.
» Plugga Desktop.
» Skriva ansökan om studiemedel.
» Städa rummet.
» Fixa lite bilder att skicka in.

Får se helt enkelt vad som händer efter filmen här. Den kanske spelas igen (a) hahaha. Jag älskar fan Mamma Mia! filmen. Jag borde gå upp på stan, måste köpa träningsskor och böcker, men det hinner jag nog imorrn när jag ändå tar mig förbi stan för att komma till skolan :D iiiih. Nu ska jag se vidare här, skriver sen igen!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback