Snart slut på dagen...

2009-01-05 @ 23:29:15
Det har inte hänt mycket alls idag. Jag har typ suttit här hela dagen. Mormor kom hit på fika, så satt nere med dem en stund. Sedan har jag även kollat på Föräldrafällan :D Den gick ju på tvn, haha. Älskar den filmen. Efter den så har det blivit massa tv. Först Vänner, sen Årets TV-tittare. Sedan vid nio så började 13 snart 30, så den kollade jag också på. Sen började 2 ½ män. Haha mycket tv-tittande med andra ord!!!

Och nu har jag sjukt tråkigt här. Jag längtar till på onsdag, då börjar skolan :D Gud va kul det ska bli. Måste plugga lite också, kanske kan fixa lite imorrn!!! Men nu, vette fan vad jag ska göra. Kanske finns nåt kul nånstans.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback