Varför ska det vara så svårt?!

2009-01-13 @ 17:34:20
Bädda sängen var iallafall lätt, när mami kom hem och tog fram lakan till mig (a) Resten hittade jag på. Så det gick snabbt att bädda ihop allt.

Plugget dessvärre, jag öppnade ett dokument och har skrivit mitt namn och rubriken på arbetet xD Längre än så kom jag faktiskt inte. Varför ska jag ha de så himla svårt att plugga för?! Jag vill inte det... Jag vill ju liksom bli klar med uppgiften, men jag kan inte. Jag vet inte hur jag ska göra, och då skjuter jag bara upp den. Jag är inte den som ber om hjälp i skolan, det kanske ni har märkt (a) haha. Men nåt borde jag väl klara av, eller är jag så jäkla puckad och fattar nada :S Hmm... Help me!!! Jag kan helt enkelt inte sitta hemma vid min dator och plugga, jag måste nog vara i skolan för att något ska hända, bläää. Får la försöka fixa lite på torsdag om jag ska dit då, kanske prata med läraren också. Hm.

Lyssnar fortfarande på Sonjas skiva här, den går om och om igen. Annars händer det inte ett skit, ska kolla om det går något bra på tv istället.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback