Allt jag ser...

2009-07-22 @ 23:30:04
Inget att göra längre typ. Jag borde sova fan. Men orkar verkligen inte, är ju inte ens trött. Men jag måste upp tidigt imorgon och jobba.. Blä. Och sedan på kvällen ska jag dit igen.. Woh, sista dagen imorgon. Jag längtar, haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu alltså.. Jag ska nog ner och sno lite popcorn, nån äter det. xD haha. Sedan vänta in paradise hotel, tror jag. Om jag orkar.. Vi får se! Men jag säger go´natt här iallafall.. Slänger med en bra låt också. :D Vi hörs mera imorgon...

Tjing!


Cidinho E Doca - Rap Das Armas (Lucana Remix)


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Carro!!! Hoppas att du mår toppen!!! Jag läser att ditt liv är fyllt av äventyr!!! KUL!! Simon hälsar tillbaka!!! Ses vi den 16 eller??? Sköt om dig!!! KRAM E-M & Simon

2009-07-23 @ 00:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback