Då var man hemma igen...

2009-07-12 @ 21:00:57
Jag är då hemma i Sandviken.. Kom hem strax innan åtta här. Och jag har väl typ bara hunnit ätit och packat ur väskan.. Glor runt lite här nu... : ) Och ska väl typ försöka blogga lite snabbt om gårdagen också. Men först dagen...

Vi hade klockan på ringning vid tio idag, det var riktigt skönt alltså. Låg kvar och kollade lite på tv.. Kring tolv-tiden var jag upp och duschade och sedan åt vi lite frukost.. Och jag bokade lite tåg och buss för nästa helg, yeah! Vi messade lite med Emma också, skulle möta henne vid stureplan vid två-tiden. Så vi gjorde oss klara, packade ihop alla mina grejer och tog oss iväg.. T-banan till Östermalmstorg.. Hittade E och vi snurrade in på Lagerhaus och nån annan butik på Biblioteksgatan. xD haha. Sedan raka vägen till kungsan där vi slog oss ner på en bänk och pratade massa, mycket fint väder ju. Lite planering inför gbg och sådant skoj, det blir najs. : ) Sedan tog vi oss till centralen, köpte strips och glass på donken där. Sedan till min buss och vi tog hejdå där, men vi ses imorgon. :D hihi. In på bussen och den var proppfull hem, drygt.. Lyssnade på musik hela vägen hem och mamma hämtade mig vid halv åtta här i viken...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback