Dags att röra sig typ...

2009-07-06 @ 15:12:03
Vi ligger här och kollar på Rhapsody in rock. Och dör på Jess, hihi! Vi har varit några timmar, men bara legat här typ. Jag tror jag snart måste röra lite på mig, in i duschen iallafall. För jag ska ju iväg med en buss vid 17.20 från slussen. Ikväll är det ju som sagt dags för Allsång på Siggesta gård med gästartisterna Sonja Aldén och Thomas Di Leva. Jag längtar, jag vill träffa sonjis igen ju, älskade människa. ♥ Ska dit med Jennifer och hennes mamma typ, det ska bli kul.. Kommer hem hit igen ikväll någon gång, allsången slutar vid halv tio tror jag.. Och på tisdag åker jag hemåt, så inga fler inlägg blir det nu förrän på tisdagkväll typ!!

Ha det bäst alla, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback