Dags att sova...

2009-07-17 @ 00:26:57
Nu ska jag ta och stänga ner här.. Jag har packat klart typ och vi kollar på Paradise hotel igen.. Och imorgon åker vi tillbaka till Stockholm. Och jag blir borta till på tisdag nu. Ingen dator följer med alls denna gången, har inte tid för den.

Fredag: Sthlm - träffa Marie, Annamia och Emma. Ska bli helt lövely. ♥
Lördag: Skövde/Skara - Se Jess tillsammans med Sara, Bon och Annika.
Söndag: Åka hem till Annika.
Måndag: Tre S på Lotta på Liseberg med Annika. Det blir skoj. ♥

Jag är tillbaks i Viken på tisdagförmiddag igen, och då är det jobba som gäller.. Så inlägg kommer efter det, om jag inte lånar datorn hos någon i helgen. : ) Ha en underbar helg allihopa!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback