Det är bastu här!!!

2009-07-01 @ 19:29:26
Alltså det är så sjukt varmt så det är inte sant. Svetten flödar, nej men typ. xD haha. Det har inte hänt så mycket här. Jag har bloggat om helgen iallafall, det är bara att scrolla ner. Det känns skönt! Noppat brynen också, plus packat ihop väskan för morgondagen. Och lite lätt för helgen också, men svårt att veta vad man behöver för kläder, hm. Bokat tågbiljett ner imorgon också, yeah. Tar upptåget hemåt, så det behövs ej bokas. Försökt bokat en annan grej också, men de på sommarland vägrar att svara. xD Grr. Och nu har jag ingenting att göra.. Jag tänkte lägga ut min sommarkalender så ni kan hålla lite koll, om ni vill. Men mest är det väl för att jag ska hålla koll på vart jag ska, och kanske mamma då också. ; ) haha. Den kommer nog upp snart här iallafall... Nu ska jag kika runt lite på bloggarna här...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback