Färdigpackad.

2009-07-23 @ 22:28:50
Jag gör inte ett skit här nu. Lyssnar på Rewind med Måns, den är sjuktbra alltså. Det har inte hänt så mycket sedan sist, pratat med Micke och ätit lite bullar, mums. :D hihi. Jag har även packat ner det mesta i väskan nu, bara de som jag behöver imorgon kvar nu, så de åker ner då! Jag åker ju som sagt till Stockholm imorgon och blir kvar där till den 17 augusti.. Vet inte hur mycket tid för datorn vi har, men jag ska försöka uppdatera så gott det går.. Men lättast att få tag på mig är väl mobilen isåfall. För vårat schema är fan fullspäckat! Jag längtar som en tok till allt, allt blir bäst fan. ♥ Nej, nu ska jag ner och hämta lite glass, och sedan ta på någon film. Och stänga ner här, vi hörs imorgon igen när jag är i Sthlm...

Go´natt!


Jag saknar M, ska bli askul imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback