Finally...

2009-07-15 @ 00:08:39
Nu är jag på plats här vid datorn igen... Vilken dag!!!

Klockan skulle stått på ringning vid sex, men ja, Mickes pappa kom iallafall in och väckte oss. xD Micke hoppade in i duschen och jag log kvar en stund, klädde på mig och sedan blev det frukost.. Strax innan åtta åkte vi iväg, Mickes familj skulle upp till Östersund, de åkte förbi Viken och släppte av oss här och stannade även på en morgonfika. Sedan hoppade jag in duschen och efter det så drog jag till jobbet. Kom dit strax efter tolv-tiden, det gick fort att städa.. Hemma igen till halv tre typ. Då blev det datorn lite snabbt här, sedan matdags.. När vi var mätta och belåtna så packade vi på oss våra paraplyer och begav oss till stan för att möta upp A-K. :D Trevligt! Drog in på Dollar och trallade runt där ett bra tag, tillslut hittade vi det vi skulle ha, najs. Sedan gick vi in mot stan och kikade lite snabbt, slog oss ner och åt lite mjukglass, mums. Och pratade massa, och sedan tillbaks till dollar, till bilen.. A-K skjutsade oss hem hit, och vi satt och pratade och fixade lite i köket. Sedan blev det hejdå till henne, men vi ses la snart igen! Och strax därefter så åkte vi till pappa, fick skjuts av mamma dit.. Där blev det kvällsmat, grillat, mums. Satt ute på altanen och åt och pratade massa.. Sedan hoppade jag och Micke in för att se på allsången, den var la sådär..

Och vid nio var det dags för Grattis kronprinsessan på svt1. Det lära vi ju bara se, liksom Malena, Jill, Måns och Lena&Orup.. Så sjukt j*vla bra!! Jill har en sån sjukt fantastisk röst, shiit alltså, underbart. Och Måns var lika grym som alltid, men jag saknade tjejerna på dansen... Lena&Orup var också grymma, kul att se dem ju. Och Malena, vad ska jag säga?! Jag totalt tokgillar den människan. Vilken röst hon har, gaaalet. Hon är bäst på alla sätt och vis! Min plats på jorden. ♥ iiiih, miss her fan. Och sedan fanns ju Sara och Daniel Borch på kören också, najsnajs..

Efter det var slut så trallade vi hemåt, och nu sitter vi vid varsina datorer här och knäpper. xD haha. Vi ska la kanske snart ta och fixa till här och sova.. Jag ska ju faktiskt upp och jobba imorgon igen, blä... Så jag säger go´natt här...
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback