Fortfarande hos pappa...

2009-07-23 @ 16:51:21
Jag börjar tröttna på att lägga över videos nu.. Men har fått över massa nu, från fyra olika band. Jessica i viken, Tre S julsigneringar, Malena på Nk, dansrep, Malena i E-tuna, Sonja i Siggesta och Sonja&Sanna på medis. Yeah! Det känns gött alltså. : ) Nu har jag bara ett band kvar med nå grejs på, men orkar inte mer nu.. Och jag ska snart iväg och jobba...igen! Så jäkla drygt, men det är sista gången för i sommar nu. Sedan är sommarjobbet slut. :D Det känns otroligt skönt alltså, iih. Men det tar emot att åka dit nu ikväll igen.. Men jag får tänka att det är sista dagen nu, sista gången jag drar den där moppen över golvet, woho. HAHA. Nej nu ska jag packa i ordning min väska här och gå ner och hämta lite jordgubbar. :D Mums!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback