Godmorgon!

2009-07-02 @ 08:50:52
Här sitter jag och jag har inte kommit iväg till jobbet än, gaah. Hade faktiskt klockan på ringning vid sex och jag minns inte att jag stängt av den. Och tydligen så har mamma väckt mig flera gånger också, hm. Men iallafall, jag vaknade av ett sms från mamma vid åtta här. Då fick jag lite bråttom alltså. Upp i duschen och nu äter jag lite frukost. Ska dra till jobbet så fort jag blir klar, men kan ändå inte städa i matsalen när de äter frukost och de gör det till tio ungefär.. Stressigt värre får jag.. Ska med en buss härifrån vid tolv och tåget går ett mot Sthlm. Puh.Och jag funderar på om jag ska ta med helgens packning redan nu för då slipper jag låsa in den imorgon, hm. Haha. tåls att tänkas lite på. Just därför ska jag stänga ner här och packa klart det sista och äta upp min frukost.

Får se när vi hörs, kanske inte något mer idag. Men isåfall på fredag..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback