Händer inte mycket...

2009-07-22 @ 00:22:46
Sitter just nu och ser på Paradise hotel på 6an, haha. Det är så bra ju.. Och jag har bloggat om fredagen och även lite grann om Britney. Lördagen och måndagen ska väl komma snart också, men det tar lång tid att få ihop.. Jag har la inte gjort så mycket mer idag, bara suttit här och glott för jag har varit så trött. Kollade även på allsången tidigare, Lili&Susie och Magnus Carlsson var bra och kul att Britta Bergström satt i publiken också. :D iih! Sen har mamma varit här och tjatat om lägenheter och skit också, haha. Nej, nu ska jag fokusera på tvn så jag hänger med här, haha. Det händer ju saker hela tiden... xD

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: A-K

Hur går de med boende då?

2009-07-22 @ 18:58:00
Postat av: Carro

A-K: Det går skit. xD hahaha. Nej men det går inge bra, de är inte lätt alls.. :/

2009-07-22 @ 19:07:15
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: A-K

Var de vid universitet din utbildning höll till?

2009-07-22 @ 21:11:01
Postat av: Carro

A-K: Japp och lite i marieberg(?) (kungsholmen) på nåt annat joks xD jag vet inte alls mkt om detta.. xD

2009-07-22 @ 21:46:35
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback