I´m awake!

2009-07-09 @ 09:47:17
Jag är faktiskt vaken, kom upp vid nio här. Fast klockan har ringt sedan åtta. xD Men jag var så jäkla trött plus att det spöregnade ute då också så jag orkade inte gå upp. Jag ska iallafall åka till jobbet snart, får skjuts av mamma dit.. Så jag är väl hemma strax efter lunch typ. Och då finns det en del att göra känns det som.. Ringa pappa och sommarland, det behövs. Städa/rensa rummet, ser ut som jag vet inte vad här. xD haha. Packa. Skriva packlista. Och såklart, blogga som fan om allt. Hur ska jag hinna?! Också vill jag till pappa och lägga över videos men jag tror inte att jag hinner det. Tyvärr, får kanske fixa det nästa vecka alltså, hm. Nej nu ska jag kika runt på det sista här, sedan stänga ner och ta mig till jobbet. Hörs senare!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Alx

Gah! Fan vad förvånad jag blev när jag kom in på din blogg, dig har jag inte sett på år! :O

2009-07-09 @ 10:34:21
URL: http://psychoodoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback