Jag och packningen är inte Bästa Vänner...

2009-07-22 @ 20:46:08
Här sitter jag fast jag inte borde göra det. Äter lite glass igen också, så himla gott. Jag har packat till och från hela dagen idag... Och det går inte så värst bra, har typ insett att jag har lite för mycket kläder med mig, men de är en annan femma. Det kan jag inte göra så mycket åt för det är redan hos Micke. xD haha. Men allt småplock och grejs som ska i väskan nu, det är för mycket helt enkelt. Jag packar i och packar ur, typ. Så ser det ut här. Det blir ju bra så fort jag är hos Micke liksom, för då kan jag bara lägga över allt i resväskan, men jag ska ju ta mig dit också.. Jag ska nog fixa detta, måste verkligen göra det. Skönt om jag får det klart idag också... : ) Nu ska jag kika runt lite till här först, sedan packa klart och sedan fixa lite med videobanden så mamma vet vilket hon ska ta ifall något ska spelas in. ; ) HAHA.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback