Mot Skövde...

2009-07-18 @ 08:45:02
Vi är vaken här, duschat och ska snart äta lite frukost. : ) Sedan in till stan och träffa Marie igen och sedan till mitt tåg som ska ta mig till Skövde idag. Träffar Bonnie och Sara där, och även Annika när hon anländer. Sedan ut till Skara Sommarland och ha skojskoj. :D Längtar...

Gårdagen var helt fantastisk alltså. Vilka underbara människor det finns.. Jag ska blogga om dagen men de får nog bli när jag kommer hem på tisdagen, för jag har ingen mer tillgång till datorn nu tror jag. Men jag säger bara, Tusen Tack Marie, Annamia, Emma och Emelie. ♥ Underbara folk liksom... Men som sagt, inlägg kommer om det!!!

Nu ska jag fixa mig lite här...
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sara

NU ÄR VI OCKSÅ VAKNA! :-D

2009-07-18 @ 11:54:46
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback