My evening...

2009-07-07 @ 23:20:12
Har jag spenderat här vid datorn.. och vid tvn. Kollade på allsången tidigare, men den var ju bara skit typ. Så segt.. Efter den så började en film på trean, som jag ville se bara för att Heather Locklear var med.. Filmen hette Flirting with forty och den var sjuktbra alltså. Se den om ni får chansen.. Den slutade dock för en stund sen här och nu gör jag inte mycket. Jag försöker få ihop inläggen om helgen också, det går sådär alltså... Jag får fortsätta med det igen på torsdag, för imorgon har jag inte tid. Jag ska nämligen iväg till Stockholm igen.. Och dansa... Bounce har fixat något, dansa lite för att hylla Michael Jackson, läs mer här. Det ska bli grymt kul!! Kommer hem imorgonkväll igen så. Nu ska jag lyssna vidare på Malena här och kolla lite bloggar.. Sedan bege mig till sängs, ska upp och jobba imorgon innan jag åker...

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Carro !



I år vet jag faktiskt inte om det kostar men de 2 tidigare åren har det varit helt GRATIS !!!!! Vi brukar vara där ca 2 timmar innan det börjar. Det har börjat ca 16.00 tidigare....Hoppas att du/ni kan komma!!! Kram E-M

2009-07-08 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback