Onsdag idag...

2009-07-22 @ 15:23:43
Jag har inte gjort så mycket.. Vaknade efter nio någon gång tror, mamma kom in då. xD haha. Jag hade iallafall inte ställt min klocka, hann nog inte det, och jag hade inte hunnit satt i headsetet i mobilen inatt heller för att lyssna på musik, jag somnade nog på en gång. xD haha. Najs! Men iallafall, jag kom upp och duschade och åt frukost. Vid halv ett så begav jag mig till jobbet och blev kvar där nån timme, det gick fint. Hemma igen vid halv tre typ, då var mormor här så pratade lite med mor och mormor.. Och sedan tog jag med mig lite glass upp hit och här händer det inte mycket just nu... Jag ska försöka packa ihop lite grejs som ska med till Stockholm, och boka en buss eller något som tar mig dit. xD

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback