Tandläkarn...

2009-07-01 @ 15:36:45
Jag glömde typ berätta att tandläkaren ringde tidigare också. Om massa nya tider och skit.. Och det hade tydligen blivit nå fel med tiderna, när mamma ringde och frågade nånstans när jag skulle göra min operation så fick hon höra 3 november.. Det hade jag ställt in mig på, men det stämmer inte, utan den 3 december är det dags!!!! Så nu kan jag ju göra mycket i november-månad som jag inte kunde göra pga operationen, fan va dyrt det blev. xD haha. Men iallafall, flera tider jag fick som jag ska besöka Gävle sjukhus var 20okt, 16nov och 2dec, dagen innan operationen.. Och besök hos tandläkarn har jag 18aug, 1sep och 22sep inplanerat.. Mycket att hålla reda på, men det börjar närma sig.. Shiit alltså!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad ska du göra? :)

2009-07-01 @ 15:54:57
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: jennie

okej! :)

2009-07-01 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback