Fullt upp veckan som kommer...

2009-07-27 @ 02:01:25
Nu ska jag ta och stänga ner här.. Känner inte att det händer så mycket skoj här. Vi håller på och kollar på Mello´09 dvdn. Kikar igenom deltävlingarna nu. Jess, Natta, Linda, Dea. ♥ Så himla mys att se ju, jag längtar fan tillbaks.. GG - ni är bäst! Nu i veckan är det ju pride-vecka, så vi har fullt upp...

Såhär ser min vecka ut:
Måndag: Bon fyller år. Galapremiär för Sommaren med Göran (ej gå). Prideinvigning.
Tisdag: Emma anländer. Alcazar på Mälarpaviljongen.
Onsdag: Mika, Jennie och Annika anländer. Dusty Springfield-tribute i Parken.
Torsdag: A-K anländer. Schlagerkvällen i Parken.
Fredag: Supporterträff - Anorah. Jessica sommarpratar i p4. 90´s i Parken.
Lördag: Paraden. Paradengalan i Parken.
Söndag: Marko&Jess i Eskilstuna. ThreeD i Parken. Lady Gaga på Grönan.

Jag längtar alltså, det ska bli så sjuktkul. :D Hela glada galna gänget är samlat!!! Woho, det blir bäst alltså. Nej, nu ska jag fokusera på tvn, Jess och Dea i Disconnect me liksom. :D Puss och go´natt! Vi hörs mer imorgon när det finns tid!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska ni på Lady Gaga iallafall?

2009-07-27 @ 02:56:55
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback