Välkommen Juli!

2009-07-01 @ 10:59:17
Tänk vad fort tiden går alltså, det är redan juli-månad. Det är mycket som väntar i denna månad. Oj, så kul jag ska ha. Måste bara fixa med allt så det är klart, det känns skönare så. Men jag säger välkommen juli. :D Nu är det sommar. ♥

Jag kom upp tidigt idag, mamma skulle ju iväg och jobba också så hon väckte mig typ. Strax efter sju-tiden var jag på jobbet och sprang i värmen, haha. Slutade vid tio, kom hem strax därefter och har inte hunnit med så mycket mer här hemma. Lyssnar just nu på Tragedy med Malena, grymt bra låt alltså! Jag vill ha hennes skiva fan.. Det är en dubbelcd och första cdn verkar vara grymt bra iallafall. :P Får se hur jag gör alltså, jag får fundera över det... Jag har typ inga planer för dagen, tänkte försöka blogga klart om helgen som varit, sedan noppa brynen och sånt där skit. xD haha. Men nu ska jag ner och hämta lite glass och jordgubbar, mums.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback