ZzzZzz...

2009-07-13 @ 01:30:48
Nu ska jag verkligen gå och lägga mig... Har snackat massa med Milla och Micke här.. Och jag har bloggat om lördagen, woho. Det tog tid kan jag säga!! Jag har spelat lite yatzy här på kvällskvisten med mor, syster och Robert också.. Så inte suttit här hela kvällen... Men nu ska jag faktiskt lägga mig, ska upp tidigt och jobba imorgon ju.. Sedan bär det av till... Stockholm igen. :D Träffa lite folk och umgås... och på kvällen väntar Britney Spears!!!! Jag kan knappt fatta att det är sant, JAG SKA SE BRITNEY LIVE!!!!! Ascoolt verkligen, har gillat henne sedan 98 och nu är första gången!! En upplevelse jag sent kommer glömma alltså... Så, vi hörs mer igen på tisdag när jag är tillbaks i Viken.

Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback