7/6 - Mysdag i kungsan. <3

2009-06-09 @ 02:18:00

Vi blev kvar hemma hos Micke länge innan vi tog oss iväg, vi var nämligen inne på centralen vid fem-tiden. Då köpte jag tågbiljett så jag skulle komma hem senare på kvällen. Det blev 19.30-tåget... Vi drog och låste in alla mina väskor och sedan begav vi oss ner mot Kungsan igen. Där vi mötte upp Emma borta vid scenen, mycket trevligt!! Och vi träffade även på Mickes moster där som vi pratade lite med. Sedan slog vi oss ner vid scenen, kollade in Brandurs soundcheck. Strax innan sex så drog Emma iväg igen, men så kul att träffa dig igen. ♥ Och Lotta kom också i det sammanhanget så vi gick fram till henne. Och där stod också Ullis och en till. Så det blev kramkalas dubbelt upp, hihi. Så roligt. Och vi berättade för Lotta att Emma var nära att cykla på S&J tidigare på dagen, för de gick mot röd gubbe, hahaha. Så, ja, Lotta var rolig. xD haha. Hon tog kort på mig och Micke när vi skulle se arga ut, haha, det gick tillslut när vi skrattat av oss lite.. Och skrev typ; Gå ALDRIG mot röd gubbe.. *och den arga gubben i mobilen* och skickade iväg mms:et till S.. HAHAHA shiit alltså!!! Yeah, S hade nog roligt. Och det hade garanterat vi också!!! Pratade massa med dem och sedan var det dags för Brandur på scenen, så vi skrek, fottade och L filmade även, hihi. När han hade sjungit några låtar så var det slut och då trallade vi bakom och ställde oss. Lotta och Ullis är ju bara för härliga, oj va vi har skrattat, haha. Tillslut så kom Brandur ut, hejade och kramades med L&U.. Sedan med oss med, han kände ju igen oss, haha. Och sedan blev det hejdå till allihopa. Kramkalas igen och vinkvink..



(tagna med mobilen, därav sån dålig kvalle...)


Jag var kvar en kort stund till efter det och sedan blev det hejdå till Micke och jag begav mig till centralen. Hämtade ut väskorna och tog mig till tåget som gick vid 19.30. Hemma i Gävle som sagt vid nio-tiden...

Mycket mysig dag i kungsan!!!
Tack Micke, Lotta, Ullis och Brandur!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback