Dags att tänka på refrängen...

2009-06-24 @ 22:54:51
Klockan bara tickar på och det är dags för mig att ta mig till sängen. Ska upp tidigt imorgon och jobba lite.. Min kväll har spenderats här vid datorn. Kollade lite på Flashdance också, den är sååå bra. Och har även pratat i telefon med Micke i några timmar, haha. Mycket trevligt ju! Och jag har lyssnat på Måns hela dagen typ också, jag gillar Rewind så mycket!!! Hans skiva är faktiskt bra, bara man får lyssna ordentligt på den. : ) hihi. Jag har nyligen bäddat rent i sängen här och packat ner de sista som ska med i helgen. Jag ska till Stockholm på äventyr igen, med en liten tripp till Enköping också. Det kommer bli lövely!! Nej nu ska jag stänga ner här, kila ner och se vad folket gör och sedan sova. Hörs nog imorgon innan jag åker också...

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback