Det känns väldigt gött alltså.

2009-06-02 @ 15:31:51
Jag ligger fortfarande här och blänger runt på datorn. Har typ skrivit klart inlägget om childhood-dagen, lär bara fixa in lite bilder och sådära, finslipa det lite. Annars har det inte hänt mycket, face och bdb som gällt. Och jag tänkte ju maila en snubbe angående lite tider, men vet fan inte vem jag ska maila, hm. Får kolla med Micke sedan om han vet. xD Och jag var in på fronter nu nyligen, det vi har genom skolan, in på historiamappen där.. Vet ni?! A har rättat en av uppgifterna jag lämnade in i fredags, de där diskussionsfrågorna. Jag fick MVG på den uppgiften också. :D iiih. Jag fattar inte hur det går till, detta är ju galet, haha. Får se om hon hinner rätta de andra två under dagen, eller de kanske redan är rättade men hon har inte skrivit in något än.. Spännande och se vad jag får för betyg i den kursen.. Nej nu ska jag glo runt lite till här, kanske fixa klart inlägget...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback