Ett litet livstecken...

2009-06-28 @ 15:05:06

Hela helgen har sprungit förbi och jag har inte hunnit bloggat något, men jag ska när jag kommer hem ikväll. Iallafall påbörja inläggen. I fredags var vi, jag, Micke och Sara, i Enköping på Hamnfestivalen och såg Jessica Marberger, helt sjukt j*kla fantastiskt hade vi det! Och igår var vi på Sommarkrysset, en hel dag på Grönan i värmen. Även här en helt fantastisk dag!!! Jag ska berätta om båda dagarna sedan och bjuda på lite bilder. : ) hihi.

Ville mest bara kika in och säga hej typ. Vi sitter här med varsin dator och kollar på film, Final Call. Jättebra film verkligen. Den slutar snart och då ska jag packa ihop min väska här, tror vi ska äta nåt också och sedan ta oss in mot centrum och till min buss. Hörs mer när jag är hemma i viken!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback