Glad midsommar på Er!

2009-06-19 @ 12:15:59
Nu är jag vaken här, jag sov tydligen väldigt länge, men klockan ringde vid tio faktiskt. Det verkar inte vara något midsommarväder ute precis, grått och trist. Vet inte hur varmt/kallt det är, men det orkar jag inte springa ner och ta reda på heller, men det ser inte skönt ut! Senare idag när mamma slutat jobbet så ska vi hem till mormor och äta lite och vara där ett tag och på kvällen blir jag nog fast här vid datorn eller med någon film. Som vanligt då med andra ord!!! Okej, jag var in och titttade på tv.nu nu och det finns några filmer ikväll alltså. Först har vi Föräldrafällan på tv4+ vid 19.05. Sedan Livet från den ljusa sidan på svt1 vid 21.00 eller Billy Elliot på kanal5 också vid 21.00. Så det blir nog lite tv för mig, hihi. Plus att jag måste blogga om onsdagen, så jag får det gjort. : )

Sitter här och äter lite choklad nu, men jag ska strax ta mig in i duschen...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback