Hemma igen...

2009-06-18 @ 16:38:19
Jag kom hem redan på förmiddagen idag. Jag rullade in i Gävle vid elva.. Så det hanns inte med så mycket imorse.. Vi kom upp innan åtta nån gång, åt frukost och sedan fixade jag och Sara ihop våra väskor.. Sa hejdå till Micke och sedan trallade vi iväg mot Mörby och tog t-banan in till centralen. Hängde med Sara bort till hennes pendel, pratade lite mera och sen blev det hejdå. Men vi ses ju förhoppningsvis riktigt snart igen ju. :D hihi. Och jag trallade vidare till mitt tåg, längst bort på hela centralen ju. xD Mamma hämtade mig som sagt vid elva. Då var det hem och duscha och äta lite. Pratade även med Micke lite snabbt i telefon, lite problems som dök upp, gaah. Och vid ett-tiden så cyklade jag till jobbet, trött som fan.. Kutade runt på alla våningarna där och två timmar senare var jag klar... 

Hemma här strax efter tre och jag har inte gjort mycket sedan dess. Suttit här bara och kikat runt. Skulle egentligen till gammel mormor men jag var så trött så jag orka inte, jag träffar henne imorgon hos mormor ändå. Hon fyller iallafall år idag, grattis!!! Och en till som fyller idag är Annika, GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN VÄNNEN!!!!

Nu ska jag kila ner och se om det finns något gott att tugga på, vi hörs.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback