Jag lever...

2009-06-04 @ 11:30:53

Nyligen kommit ut ur duschen här och slog mig ner vid datorn här nu. Tänkte ta och kika igenom allt, kom ju aldrig in på datorn något igår.. Sedan ska jag packa ihop väskan och dra mig in mot centrum...

Emelie tog ju studenten igår som sagt, så det var mycket fix och trix igårmorse, haha. Men det gick bra och vid ett åkte vi ut till Liljeholmen, trekanten där utspringet skulle vara. Kollade lite när folk klev på flaken och allt.. Sedan vidare till lokalen där studentmottagningen skulle hållas. Vid sex så kom allihopa ungefär, det blev mat, fika, dricka och massa dans och schlagers, haha. Värsta schlagern och La voix, yeah!!!! Vid halv elva typ så var nog alla därifrån och vi började städa lite. Och var nog hemma här vid halv tolv kanske, hm. Och vi kikade datorn lite, snackade och somnade lite sent typ, haha...


Nu ska jag kika lite bloggar, hörs senare..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback