Jag lever...

2009-06-01 @ 13:30:28
Jag ville bara kika in och säga att jag lever. Vi sitter här med varsin dator och pluggar lite... Jag gillar inte mina lärare, haha. Jag ska blogga om gårdagen också, men jag hinner inte just nu.. Men kanske senare om jag hinner... hihi. Men gårdagen var helt jäkla perfekt alltså, gud vilken dag!!! Jag fattar inte att det blev som det blev, jag längtar tillbaks något enormt. Ååååh! ♥♥♥
Men nu snart ska jag nog ta mig in i duschen, känns som jag borde det, så jag hinner. Och fixa mig lite... : )

Jag ska nämligen på dansaudition ikväll, det känns helt sjukt galet. Jag är nervös också, iiih. Vad ger jag mig in på?! Men galet va kul det ska bli!!! Och jag vet att det finns folk som håller tummarna för mig, tack!! Och ett stort tack till Nathalie, Jessica och Sara för råden och tipsen jag fått inför auditionen. Det känns otroligt värmande att veta att de tänker på mig och håller tummarna!!! Hihi, jag ska kämpa och verkligen göra mitt bästa ikväll!!! En otroligt bra träning om inte annat. : )

Nu ska jag fortsätta här, hörs kanske senare eller imorgon.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback