Några timmar sedan...

2009-06-30 @ 19:33:51
Jag blev inte alls långvarig i solen.. Typ en timme, men de är inge kul för jag får sånna där värme/vattenblåsor.. Inte kul alls, också flagnar jag bara efter det. Blä. Så jag har suttit här vid datorn och blängt massa. Face, bloggar och bdb, som vanligt. Ätit lite glass och choklad också. Lyssnar på Melodifestivalen 2009-låtarna nu, i love it! Snart är det dags för Allsång på Skansen, som jag bara måste se, för Malena Ernman är med. :D Hade gärna varit där på skansen ikväll men jag har jobbet så jag kan inte flänga hur som helst. Någon måtta får det vara. ; ) haha. Typ bara en halvtimme kvar till det börjar, ska bli jätteskoj att se...
Vi hörs nog efter det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback