Och du får inte riva mina murar.

2009-06-11 @ 17:29:35
I skolan gick allt bara bra. Kom in på lektionen och fick dator, skrev ut mitt informationshäfte och det blev väl bra. Jag fick vg på det, hihi. Sedan började jag med affischen, vi slutade dock vid tio men det var jag och en till som satt kvar. Vi blev klara med affischen båda två, men vi skrev dock inte ut den, men inskickad iallafall. Klar med kursen, betyget sätts imorgon. Sedan letade jag även på A för jag vill ju veta historia betyget. Kan ni gissa?! Jo, MVG!!!!! Jag blev aschockad, det märkte hon nog för jag frågade massa gånger om hon skämtade. xD haha. Men hon tyckte jag var värd det, som jag hade kämpat nu sista veckorna, hihi. Jag blev mucho glaaaaad! :D Hade aldrig kunnat drömma om ett mvg i historia liksom, jag är inget stort fan av det. xD haha. Sedan satt jag även i matsalen en stund med Junia, trevligt. Jag saknar ju att sitta där nere och bara toka sig!!!

Vid halv ett så kom mamma och hämtade mig, då skulle vi vidare till karl johan gården och jobba lite. Det gick bara fint. Jag fick lönepapper och sånt som jag ska fylla i också, plus att jag fixade ledigt den 6 juli, iiih. Najs liksom. Blev klar runt fyra-tiden och då var det bara att tralla hemåt. Jag kastade i mig mat direkt när jag kom hem, hade ju inte ätit sedan frukost. Mycket gott med något i magen. Sedan fastnade jag här, och här sitter jag nu...

Men ska röra lite på mig, måste noppa brynen. (a) HAHA. Och även sätta kameran och videokameran på laddning. Och sedan försöka komma på varför mitt ljud inte fungerar på datorn, står att det inte finns nå ljudenheter installerade, hmm..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback