På språng snart...

2009-06-04 @ 12:15:28
Jag sitter här nu och lyssnar på Emilias nya singel Teardrops på myspace, haha. Fråga mig inte varför men var tvungen att höra hur den lät, men den var faktiskt bra!!! Ska alldeles strax ta mig iväg in mot centrum, där jag ska kika runt efter lite varma kläder.. En tjocktröja och kanske en regnjacka, men även ett par blåa korta shorts behöver jag. Så får se vad jag hittar.. Det är inget roligt väder att ge sig ut i heller, plus att jag inte har några linser nu heller och måste därför använda glasögon, gaah. Ikväll är det schlager som gäller, det är nämligen Smaka på Stockholm och de bjuder på en rad artister under en schlagerkväll. Ska bli kul att se Three D, de som vi är där för typ, annars ska det bli kul att se Schlagerfeber, Diamond dogs och "vår" bästis Emilia också, haha. Hoppas vädret är med oss också, blir väldigt drygt om det ska regna ju...

Nej, nu ska jag fixa väskan och borsta tänderna här..
Hörs kanske ikväll om vi orkar kika in...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback