Snart dags för sängen...

2009-06-02 @ 23:07:48
Sedan sist så har det inte hänt mycket. Micke kom hem strax innan sex typ, då blev det mat på en gång ungefär. Pancakes, så gott :D Sedan har vi mest suttit här vid datorn och kollat massa på tv. Face, bdb och bloggar har jag kikat igenom hundra gånger om.. haha. Det finns inte så mycket att göra ju.. Jag har iallafall fått ut inlägget om i söndags, det kan ni bara scrolla ner och läsa om ni känner för det.. En av de bästa dagarna i mitt liv, jag längtar tillbaks verkligen!!! <3

Och imorgon är det dags för Emelies student, hoppas på bra väder då också.. Så det är väl fullt upp imorgon, men är tillbaks vid datorn imorgonkväll igen, tror jag iallafall. Vi hörs då, nu ska vi strax sova. : )

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback